czwartek, 1 lutego 2018

Zabawki na rączkę dla moich bliźniaków :)

Hej!! :) Cześć !! :) Dziś coś z półki moich 19 tygodniowych bliźniaków :) Grzechotki umieszczone na pasku materiałowym zakończonym rzepem. Paski zapinamy na nadgarstki jak zegarek. Dzieci pod wpływem ruchów rączkami wytwarzają dźwięki grzechotki, który ma za zadanie zaciekawić dziecko. 



Na początku dzieci jeszcze były za małe na te grzechotki, miesiąc temu nie potrafiły jeszcze tak machać rączkami itp. Więc efekt był słaby... schowałam te bransoletki :( Teraz gdy osiągnęły już 4 miesiące i dobrze wiedzą że są rączki, paluszki, że można je wkładać do buzi i machać nimi, zabawki od Sozzy sprawdzają się idealnie :) 


Pasek jest delikatny i przyjemny w dotyku więc nie podrażnia naszej małej rączki. Zabawka jest bardzo lekka dziecko jej nie odczuwa. Żywe kolory które przyciągają wzrok naszego maluszka. Grzechotanie jest niezagłośne ale słyszalne przez maluszka. Dodatkowo uszy zwierzątka są szeleszczące więc gdy malec uderzy o podusię to oprócz dzwoneczka usłyszy szelest :)

Cena jest na każdy portfel :) dostępność dla każdego . Jeśli byś chciała kupić swojemu maluszkowi taki fajowy zegarek to zapraszam tutaj na allegro :)





11 komentarzy:

  1. Przypinaj Maleństwom te opaski na nóżki, to będą ćwiczyć mięśnie brzuszka (tak ważne w ich rozwoju;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Madzia, dawno u Ciebie byłam, aż mi głupio. A tu takie fajne rzeczy, aż mi się przypomniało jak moje były małe i taka jedna grzechotka na rączkę też była. Pajacyk to był i pewnie gdzieś go zachomikowałam w pudle z zabawkami i takimi rzeczami, bo nie wszystko się wyrzuca. Część rzeczy zostawia się zawsze na pamiątkę. No przynajmniej ja tak mam. Bardzo mi się podobają te grzechotki. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej gratuluje blizniaków <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam czegoś takiego wcześniej ale zapowiada się wspaniale Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to wygląda. Sama zastanowię się czy dla swojego dziecka nie zakupić podobnej. Tymczasem zapraszam do siebie do hurtowni obuwia SoSimply. Każda mama znajdzie coś tam dla siebie :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie że masz bliźniaki :* kochana najlepszego dla ciebie i maluszków :*
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to, że takie zabawki w ogóle nie będą maluchów drażnić. Są na pewno miękkie i przyjemne https://achdzieciaki.pl/pamietniki-206

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)