czwartek, 7 grudnia 2017

MAKIJAŻ OKA - brąz i pomarańcz

Hej :) Witam Was  :)

Przygotowałam dla Was makijaż :) kolory brąz i pomarańcz, jeszcze kolory jesieni, która już minęła i zawitała zima ale u mnie za oknem jeszcze kolory jesieni :-p pierwszy śnieg nie zakrył jeszcze jesiennych barw :)






1. na powiekę nakładam baze essence i love stage. Mam ją już bardzo długo, jest nie do wykończenia ! Rozsmarowuję bazę opuszkiem palca. 




2. brązem z paletki peace 238 caffe latte maluję środek górnej powieki. Kącik zewnętrzny i wewnętrzny maluję kolorem pomarańczowym z paletki my secret natural beauty tropical romance , nad załamaniem górnej powieki również nakładam pomarańcz...




3. rozcieram granice dodając w załamanie najjaśniejszy cień peace paletka nr 238




4. teraz pora na tusz do rzęs. Ja posiadam aktualnie wibo growing mashes .










Co sądzisz ? wyszło w miare dobrze? :)
:)

19 komentarzy:

  1. Lubię brązy, pomarańczowego cienia nie używam praktycznie w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów :)
    Ja jestem totalnym beztalenciem jeśli chodzi o makijaże.

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam i obserwuję
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ciekawie, można się bawić jak się jest młodym. Ja kiedyś malowałam swoje oczy w 3-5 kolorach na raz, odlotowo i twórczo, dziś już spokojnie. Eksperymentuj i wrzucaj fotki. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kochana, zaszalałaś z kolorem :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tych kolorków na powiece, ale wyszło ciekawie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Marzenną. Młoda twarz przyjmie wiele różnych i ciekawych makijaży, a Twój taki jest :) Pomarańczowy ładnie wygląda przy brązowych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorów. Ciekawy makijaż.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, mega ciekawie wyszło to na Twoich oczkach, pomarańcz pięknie podbija kolor Twoich tęczówek :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny make up :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz śliczną tęczówkę, uważam, że taki kolor oka jest uniwersalny i pasuje do większości makijaży, nie to co moje niebieskie... :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)