środa, 26 kwietnia 2017

210. MY WISH LIST Banggood

Hej :) Dziś przychodzę do Was z moją wish listą ze sklepu internetowego Banggood. Sklep poznałam osobiście niedawno, wcześniej widziałam go tylko na Waszych blogach. Przyznam szczerze że asortyment mają bardzo duży, jest w czym wybierać. Ceny nie należą do typowo groszowych ale myślę, że warto skorzystać z ich oferty tym bardziej że teraz jest darmowa wysyłka! Dodatkowo zbiera się punkty przy składaniu zamówień, co bardzo lubię bo potem wymieniam je na gotówkę przy zamówieniach, a mi zawsze wychodzi te 2-3 $ więcej :D Tak więc zapraszam na stronę www.banggood.com !!




Na mojej liście, którą chcę Wam przedstawić znalazło się :

SUKIENKI: wiosna to najlepszy moment by zacząć pokazywać nogi :)


1. klik here piękna bordowa koronka
2. klik here musztardowa z modnymi rozszerzanymi rękawkami




KARDIGANY: wiosną zamiast bomberki, czy ramoneski warto zarzucić na siebie lekki kardigan np. w weekend majowy :)


3. klik here dłuższy z ozdobną lamówką, dostępny w kilku kolorach 
4. klik here biel to kolor obowiązkowy tej wiosny



TOREBKI KOLOROWE BY OŻYWIĆ STYLIZACJĘ:


5. klik here modne kolory pastele 
6. klik here prążki kolorowe to też hit tej wiosny 



Zapraszam do przejrzenia całego asortymentu strony Banggood , ponieważ oprócz działu moda akcesoria znajdziecie także dział Beauty !!

Z góry dziękuję za kliknięcia ;-*









20 komentarzy:

  1. ta bordowa sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudrowa torebka skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kardigany bardzo ładne :) :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. torebki shopperki są świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne ciuszki:)
    pozdrawiam cieplutko,
    woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te torebki błękitna oraz pudrowa są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te pudrowe torebki <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Musztardowa sukienka przykuła moją uwagę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe propozycje jeszcze nie zamawiałam z Banggood. Spodobały mi się torebki. Mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli te kliknięcia nabijają punkty tak? Bo nie mogę znaleźć info o tym nigdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikałam :)
    podobają mi się torebki i sukienki <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musztardowa sukienka jest piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne rzeczy wybrałaś, kliknięte: 112.73; 102.94; 104.90; 106.86; itd:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)