poniedziałek, 10 kwietnia 2017

206. AA oil infusion żelowy tonik oczyszczający - recenzja

Hej!! Dziś o kolejnym hicie w mojej pielęgnacji twarzy. Pisałam Wam już o moim ukochanym micelu tu i żelu do mycia twarzy tu , teraz wreszcie trafiłam na tonik, który też mogę z czystym sumieniem polecić! A stosowałam wiele toników...

Żelowy tonik oczyszczający do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii z olejkiem babassu, olejkiem avokado i witaminą E. Należy go stosować na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.






pojemność: 200 ml
cena: 10- 15 zł (ja kupiłam go na jakiejś promocji w Rossmann za 5,99 zł
dostępność: tutaj , i  tutaj , i  tutaj

Najpierw robię demakijaż płynem micelarnym, potem zmywam twarz wodą i żelem do twarzy. Następnie po chwili sięgam po żelowy tonik, który ma wygodne opakowanie na click, konsystencja jest rzadka żelowa, kolor biały. Nalewam na jeden płatek i przygniatam drugim. Następnie delikatnymi ruchami przemywam twarz , szyję i dekolt.


MOJA OPINIA: Pojemność co do ceny jak najbardziej mi odpowiada. Opakowanie wygodne. Konsystencja mogłaby być bardziej gęstsza. Delikatny , przyjemny zapach. Przy regularnym stosowaniu już po kilku dniach zauważyłam pozytywny efekt. Krosty które miałam na czole zaczęły ładnie przysychać i znikać. Zaskórniki się zmniejszyły. Pory znacznie zredukowały. Twarz jest delikatniejsza. Zero uczucia ściągnięcia jak przy niektórych tonikach oczyszczających. Zdarza mi się że na plecach wyskakują mi krosty, przemywam je tonikiem, ładnie przysychają i znikają. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i na pewno kupie go sobie ponownie. 

Nie wystąpiło pieczenie oczu, zaczerwienienie, uczucie świądu czy ciepła. Jestem jak najbardziej na tak! Polecam :) 




22 komentarze:

  1. Nie miałam go, jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żelowe toniki :) Kiedyś ich w ogóle nie używałam, ale od jakiego roku nie wyobrażam sobie porannej i wieczornej toalety bez ich użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel micelarny z tej firmy i bardzo go lubię. Używam od stycznia i została mi go połowa, a naprawdę go nie oszczędzam! Myślę, że i z tym produktem mogłabym się bardzo polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie slyszalam o tym toniku:) jak skonczy mi sie obecny to moze sie na niego skusze:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak jestem zwolenniczka płynów micelarnych ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O , przekonałaś mnie tym, że pory się zredukowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tej serii miałam inne produkty i świetnie się u mnie sprawdziły,
    ale toniku nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki z AA:) co chwilę testuje coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś wole tradycyjne płynne toniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, nigdy jeszcze go nie miałam, może zakupię też :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty tej firmy ale ten jakoś mnie nie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze że się sprawdził, ja mam 2 toniki w kolejce do zużycia

    OdpowiedzUsuń
  13. Również jeszcze nie stosowałyśmy tego produktu, koniecznie musimy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam podobny z AA i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego toniku, ale z chęcią wypróbuję, podobnego w działaniu produktu szukałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)