wtorek, 5 kwietnia 2016

117. PANTERA I NIEBIESKI SZAL ♥

Hej! ♥ Dobry wieczór! Ale mamy piękną wiosnę!! Wczoraj i dziś u mnie było 20 stopni!! Rewelacyjna temperatura, aż miło wyjść z domu m.in. na zrobienie zdjęć :-) Dziś takie właśnie słoneczne focie chcę zaprezentować. Na sobie mam panterkowe buty i getry, do tego basicowy czarny t-shirt z modnym dekoltem w literkę V. Ramoneska czarna i niebieski szeroki szal. Co sądzisz?

























Ubrałam: buty- ?
getry- Orsay
t-shirt- H&M
ramoneska- Orsay
szal- ?

♥ Chciałam jeszcze podziękować moim obserwatorom i komentującym- to dla mnie ogromna motywacja !! 

25 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz! Ładnie rozświetliłaś zestaw tym szaliczkiem!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szal świetnie kontrastuje na tle tej stonowanej całości ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem troszkę za dużo się tu dzieje.
    Dała bym na pewno bardziej stonowany kolor szala.
    Bez urazy to moja skromna opinia.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten szalik jest świetnym dodatkiem tu, taka wiosenna wisienka na torcie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalik bardzo mi się podoba:) Lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygladasz , super kolor szala ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś podobne spodnie:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten szalik ma rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie do wtorku było cudownie, pięknie i gorąco. Pogoda niestety się zepsuła, ale mam nadzieje że wkrótce się poprawi. Stylizacja ciekawa, podoba mi się niebieski szal, ciekawie prezentuje się z panterką.
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta piękna wiosna niech do nas wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super :) nigdy nie łączyłam panterki z turkusem, ale bardzo podoba mi się takie zestawienie- na pewno je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szal i piękna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very cool look! I like your blog.
    Maybe you can visit my blog and follow me.
    x Selina

    www.selinalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Legginsy na Tobie wyglądają super, podobają mi się mimo, że to kompletnie nie moja bajka :) Natomiast szalik rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie za dużo pantery :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)