piątek, 11 grudnia 2015

89. SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY - HEAD&SHOULDER menthol

Hej!! Kolejna próbka jaką otrzymałam od www.everydayme.pl to szampon do włosów. Na przesyłkę nie musiałam długo czekać , w środku znalazł się list i próbka Head&Shoulders menthol szamponu przeciwłupieżowego.

Miałam już nie jeden szampon z tej firmy ale menthol przeoczyłam...





MOJA OPINIA:
Próbka starczyła mi na dwa razy . Konsystencja bardzo fajna nie rzadka, kolor zielonkawy, zapach mało miętowy ale przyjemny. Fajnie się pieni na włosach , dobrze myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Łatwy w spłukiwaniu.
Nie szczypał mnie w oczy i nie uczulił mnie.
Działa jak należy, włosy po wysuszeniu są świeże 4 dni i puszyste!
Polecam!!



9 komentarzy:

  1. chyba bym się nie odważył zrobić recke probki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiam próbki na everydayme.pl i chce się podzielić swoją opinią na własnym blogu :-)

      Usuń
  2. nie próbowałam, ale lubię mentol w szamponach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. HS używam cały czas;)

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam łupieżu, więc to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love that shampoo! H&S is an amazing brand :)

    www.fineclic.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za szamponami z mentolem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)