czwartek, 9 lipca 2015

58. KONCENTRAT DO PŁUKANIA TKANIN LENOR PARFUMELLE ELEGANCE

Hej! Dziś trochę inny wpis! Dołączyłam do grona osób testujących z www.everydayme.pl  Na początek wybrałam próbkę koncentratu zmiękczającego do płukania tkanin, ponieważ uwielbiam pachnące po praniu ciuchy. Dziś jej mała recenzja. Na przesyłkę czekałam krótko. W środku koperty znalazłam list i próbkę.





Po otwarciu saszetki zapach był mocny ale bardzo przyjemny. W wodzie trochę się zneutralizował ale nadal był dobrze wyczuwalny. Konsystencja jak dla mnie super, nie był gęsty jak typowy koncentrat. Ubrania po płukaniu były miłe dla ciała, pachnące i takie delikatne! Na pewno skusze się na pełny produkt.

Znasz ten płyn?

22 komentarze:

  1. Twoja opinia brzmi świetnie i bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam tę próbkę :) Ja również kocham zapach prania :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) jak jest świetny płyn do płukania to ograniczam perfumy do anty-perspirantu :-)

      Usuń
  3. Tez uwielbiam koncentraty Lenor :) chociaż znam inne firmy, które też robią dobre produkty, jeżeli chodzi o zmiękczanie prania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam ubrania pachnące po praniu. :) Ciekawa opinia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym Lenorze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam ubrania zaraz po praniu:) jeszcze płukane w jakimś ładnie pachnącym płynie:)
    również obserwuje! buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, ale ciekawy opis, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. great post, have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam, ale po Twojej opinii chetnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lenora dawno znam, w domu mam dużą różową butelkę. Pachnie naprawdę wspaniale.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, a w nim wielki przegląd magazynów.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się fajnie, do wypróbowania! 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze tego zapachu nie miałam, ale jak znajdę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)