piątek, 3 lipca 2015

56. NIEBIESKIE KWIATY

"Bo gdzie nie ma miłości nie da się niczego zbudować... 
Miłość pomaga wygrać nawet najtrudniejsze wojny!"

na sobie mam:
buty- ?
sukienka- H&M
torebka- Camaieu
bransoletka- La'ivi












W grudniu w sylwestra, dwa lata temu, dostałam pierścionek od mojego Tomka w Kazimierzu Dolnym koło studni <3 Ale było emocji hehe

Depresję i załamkę przedślubną już mam za sobą- teraz ma być tylko lepiej!


tutaj są moje pantofelki ślubne:

a oto nasze zaproszenie:

i woreczki dla gości w które schowam po dwa cukierki:





18 komentarzy:

  1. Ładna sukienka :), ja bym się nie zdecydowała na ślub w zimę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu w zimie? Zle zrozumialas, w zimie pierscionek dostalam :-)

      Usuń
  2. Śliczna sukienka :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna ta sukienka , podoba mi się szczególnie jej tył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ślub za rok i już czuję ślubną gorączkę więc rozumiem Cie doskonale:) te woreczki to super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziewczęco, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw :) Piękna kopertówka jak i sukienka.

    Gratulacje! :) Śliczne zaproszenia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, wszystko idealne, kwiaty świetny wzór

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)