poniedziałek, 4 maja 2015

34. weekend majowy - mix foto

Hej! Wracam po majowym, wypoczęta! Fajne zmiany do pracy miałam, był czas na leżenie, łażenie i zwiedzanie :D Dziś kilka zdjęć! Bez przedłużania dodaję już fotki :D

PIĄTEK

pierwsze w tym roku truskawki! Moja Kropka w piątek z rana zajrzałam szybciutko na bloga jeszcze ja bez makijażu!



kolejna warstwa odżywki, jeszcze parę dni leczenia mi zostało (na pewno będzie recenzja tego produktu) pełna reklamówka ubrań do eco textil nasz nowy nabytek w ogrodzie ja przed wyjściem do pracy

SOBOTA

moja aleja relaksu w drodze na Zamość obiad na rynku spacer po mostach
byliśmy w muzeum czołgów samolotów itp.

spacerek po parku

przerwa na kawkę na wynos i małe buzi :D
droga powrotna do domku , fajnie było :D


NIEDZIELA

małe zakwasy miałam po tych spacerkach i do tego porządny ruch w pracy... trzeba poleżeć

Nałęczów


sesja koło domku :-)


To tak w dużym skrócie wyglądała moja majówka :D

16 komentarzy:

  1. Kot jest śliczny :)

    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Aktywny weekend miałaś,też takie lubię! ja jak zwykle pracowałam...

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak dojrzałam grafik że 2 mam wolne to się cieszyłam jak dziecko :D

      Usuń
  3. przyjemna notka! widać że majówka udana :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo Zamość:) podoba mi się to miasto, a od odżywkę eveline stanowczo odradzam! będziesz wiedziała o czym mówię jak odstawisz,...;/ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie strasz! Czytałam wiele opinii na jej temat i zobaczymy jak to będzie u mnie....

      Usuń
  5. Weekendzik udany ;) fajne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka kiciura ładna :) Dobrze, że weekend się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix, widać, ze majówka była ciekawa

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny mix! ja jeszcze w tym roku nie jadłam truskawek ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. kotek *,* uwiebiam wszytskie koteczki :D
    a ty super wygladasz zapraszam na nowego bloga http://patrycjapardej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądanie takich mixów to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, bardzo wesołe i bijące pozytywnym nastawieniem :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)